petek, 10. januar 2014

Meljemo, meljemo ...

Letos me je novo leto presnetilo prej kot običajno. Oblica dela in druge motnje so povzročile, da sem za kratek čas pozabila na natečaj, čeprav čisto neupravičeno, saj ste bili na zadnjem razpisu res zelo pridni! Ko sem se končno spomnila na prireditev, ki sem jo obljubila, je koledar kazal že konec decembra. In sedaj v januarju je končno viden napredek! Ni še čisto vse znano, ampak klobčič se počasi razvija in znano je že, da nam bo prireditev tudi letos popestril Boris Čok, lokalni raziskovalec suhozida, staroverstva in še česa ... le da bo tokrat beseda tekla o filmu, ki si ga bomo skupaj ogledali. Kje in kdaj točno pa sta še malce v meglo zavita. Najverjetneje v prvi polovici februarja in iskreno upam, da ponovno v prijetnem ambijentu Mladinskega hotela Pliskovica. Več sledi v naslednjih dneh.

Hvala za potrpljenje in vsem tistim, ki spremljate tale blog kljub moji neodzivnosti zadnje čase.

Ni komentarjev:

Objavite komentar